Τρεις διακρίσεις στα "Αιωνόβια Brands” για την Adelco

Ημερομηνία: 2016-04-27

Μία οικογένεια, σχεδόν ένας αιώνας ιστορία και μια εταιρεία που συνεχίζει διαχρονικά να έχει δυναμική παρουσία, αυτή είναι η ταυτότητα της Adelco. 

Μία οικογένεια, σχεδόν ένας αιώνας ιστορία και μια εταιρεία που συνεχίζει διαχρονικά να έχει δυναμική παρουσία, αυτή είναι η ταυτότητα της Adelco. Η συμμετοχή της εταιρείας στο Τριήμερο Συμπόσιο «ΑΙΩΝΟΒΙΑ BRANDS – ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ», ήταν επιτυχημένη καθώς η Adelco έλαβε τρεις τιμητικές διακρίσεις. H εταιρεία φροντίζει διαχρονικά την υγεία, την ευεξία και την ποιότητα ζωής των ανθρώπων με φαρμακευτικά και καλλυντικά προϊόντα άριστης ποιότητας σε ανταγωνιστικές τιμές. Τις τιμητικές διακρίσεις παρέλαβε για την Adelco o πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος κ. Ευάγγελος Κολοκοτρώνης για τα προϊόντα της εταιρείας: OM-OR / ΣΑΜΠΟΥΑΝ 1955 – κατηγορία ΑΙΩΝΟΒΙΑ SILVER BRANDS, FILICINE / ΦΑΡΜΑΚΑ 1961 – κατηγορία ΑΙΩΝΟΒΙΑ SILVER BRANDS, PAROTICIN / ΦΑΡΜΑΚΑ 1968 – κατηγορία ΑΙΩΝΟΒΙΑ BRONZE BRANDS.

Σε πείσμα των γενικότερων εξελίξεων, η Adelco παραμένει ανεξάρτητη, βασιζόμενη αποκλειστικά σε δικούς της πόρους και δική της παραγωγή. Επιπλέον ο επιχειρηματικός της ορίζοντας διευρύνεται πέρα από τα εθνικά σύνορα, πράγμα το οποίο κάνει μεγαλύτερο το μέγεθός της και τη διεθνή της παρουσία. Η εξέλιξη και η τελειοποίηση των προϊόντων συνεχίζει να αποτελεί παραδοσιακά την κινητήρια δύναμη της στρατηγικής της Adelco. Η αποτελεσματικότητα και η δυναμική πορεία της εταιρείας οφείλεται, όπως και στο παρελθόν έτσι και σήμερα, στο ανθρώπινο δυναμικό που στελεχώνει τα τμήματα πωλήσεων, marketing, εξαγωγών, παραγωγής, R&D, ποιοτικού ελέγχου και διασφάλισης ποιότητας.

Το συμπόσιο διοργανώθηκε από το Οικονομικό Περιοδικό THE BUSINESS REVIEW και τη Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία ΕΣΤΙΑ ΤΩΝ MANAGERS, υπό την αιγίδα των ΕΒΕΑ, ΣΕΒΤ και ΣΕΛΠΕ και διεξήχθη στις 15-17 Απριλίου στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων, στο Γκάζι.

 

Ετικέτες: